Equip tècnic i administració

La FEPCCAT compta amb un equip tècnic reduït. Les seves funcions bàsiques són, entre d’altres, l’administració econòmica de la Federació, l’obtenció de recursos i la promoció, execució i gestió tots aquells projectes aprovats per l’Assemblea General en benefici de la pròpia Federació, les seves entitats membres i tots els seus usuaris.

La responsable tècnic-administrativa és Montse Domingo, que treballa a la Federació des de l’any 2011. Abans havia treballat durant 12 anys a l’àrea administrativa d’una empresa del sector privat. Més recentment s’han incorporat dues persones a l’equip tècnic: Xavier Franch, que s’encarrega de la comunicació de l’entitat i Laia Aldavert, formada en treball social, i que desenvolupa tasques d’administració.

Anuncis

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

w

S'està connectant a %s